RKVV Dommelen film online !

3 november 2016 15:30

In de afgelopen maand heeft Focus2Infinity, samen met RKVV Dommelen, een film gemaakt ter promotie van RKVV Dommelen. Deze film zal o.a. ingezet worden op onze website, Facebook en andere kanalen. Tevens worden mogelijkheden van vertoning in kantine, bij sponsoren en andere mogelijkheden nog nader bekeken.

Via onze eigen Facebook-pagina en Youtube-kanaal is vanmiddag onze eigen Dommelen-film uiteindelijk gepubliceerd. Het is de bedoeling dat in de toekomst meer filmbeelden van en over onze leden, teams, ouders, vrijwilligers en andere zaken gepubliceerd worden via ons Youtube-kanaal.

Meer informatie over Focus2Infinity, vind je hier.  Mochten er ideeen zijn om deze film te gebruiken of in te zetten, dan graag een berichtje aan Maarten de Backer via [email protected]