Wedstrijdverslag Cas Vooren Dommelen - Reusel sport

1 november 2016 8:15

Zondag 30 oktober mocht ik pupil van de week zijn !
Om 13.45 uur werd ik samen met Papa, Mama en mijn broer en zus boven bij het wedstrijd secretariaat verwacht. Hier werd ik opgevangen door Rachele en Heidi. Nadat ze mij hadden uitgelegd wat deze dag inhield mocht ik het voetbal tenue van pupil van de week aan. Wat was ik trots! (en papa en mama misschien nog wel meer) Toen kreeg ik ook nog een nieuwe bal . Vervolgens mocht ik mee naar het kleedlokaal van Dommelen 1. Ondertussen waren ook nog opa Ad en oma Catja, oma Mien en tante Dimphie (deze ging zelfs niet naar een wedstrijd van de Valk kijken) gekomen om mij aan te moedigen.
Toen ze begonnen met de warming up heb ik goed meegedaan. Ondanks dat ik bij de meeste tussen de benen kon doorlopen kwamen ze me niet voorbij met de oefeningen die we deden. Samen met wat andere voetballers hebben we nog de bal rond laten gaan met af en toe een leuk trucje erbij.
Toen gingen we naar het kleedlokaal waar Johan mij op de hoogte bracht dat de spelers van het 1ste heel hard gingen roepen, nou dan moeten ze eens een keer bij ons in het kleedlokaal komen luisteren op zaterdag als wij ons klaar maken voor de wedstrijd.
Toen gingen we naar het veld toe waarin ik voorop mocht lopen. Na de toss heb ik ze wel even voor gedaan hoe je meerdere tegenstanders moest uitspelen en tevens te scoren. Netjes de bal in de hoek buiten bereik van de grote keeper!
Nu mocht ik de wedstrijd vanuit de dug out kijken en goed op mijn snoepjes letten want daar zijn ze dol op de wissel spelers. Dommelen begon goed alleen de tegenstander had bij mij afgekeken hoe ze moesten scoren en helaas stonden we met 2-0 achter in de rust
Toen de spelers en de scheidsrechter van het veld afliepen, vroeg de scheidsrechter nog of ik met hem op de foto wilden en dat wilde ik wel graag. Heel leuk van die scheids.
In de tweede helft had Dommelen goed opgelet en werd de bal schitterend in de hoek geschoten. Helaas had de tegenstander iets beter opgelet en werd de wedstrijd verloren met 2-3.
Na het einde van de wedstrijd heb ik mijn gekregen bal meegenomen naar het kleedlokaal en alle handtekeningen verzameld van de selectie spelers. Wat was ik trots zeg.
Vervolgens werd ik mee genomen door Heidi en Rachele om boven mijn eigen kleren weer aan te doen . Toen kreeg ik ook nog een oorkonde en een super grote medaille.
Ik heb een super dag gehad !!! Dank je wel Heidi en Rachelle voor de goede zorgen !!!
Ik wil graag afsluiten net zoals met carnaval met de leuze van Dommelen F1:
Goaltje hier, goaltje daar wij vechten voor mekaar !!!
Pupil van de week Cas Vooren