Attentie ! Diefstal !

20 februari 2019 8:00

Zoals jullie wellicht vanuit de media hebben meegekregen zijn er afgelopen week en weekend een aantal verenigingen (waaronder SV Valkenswaard) slachtoffer geworden van diefstal uit kleedlokalen.

Daarom willen wij iedereen waarschuwen geen geld, telefoons en andere waardevolle zaken (bv. merkkleding) mee te nemen naar de trainingen of wedstrijden of onbeheerd achter te laten in de kleedruimtes.

Daarnaast een dringend verzoek aan de begeleiding om eventuele waardevolle spullen per team te verzamelen en boven in een locker te stoppen of per team mee naar het veld te nemen.

Verder vragen wij iedereen attent te zijn in en rond de kleedlokalen en de kleedlokalen af te sluiten tijdens en na de trainingen/wedstrijden. Bij mogelijke verdacht situaties graag ook direct melding maken.

Bedankt voor ieders medewerking !

Het bestuur van RKVV Dommelen

diefstal heike kleedlokalen