Oproep : Vrijwilligers seizoensafsluiting pupillenteams

13 mei 2018 9:00

Op za. 2 juni organiseert RKVV Dommelen de seizoensafsluiting 2017-2018 voor alle Pupillen van RKVV Dommelen (mini’s t/m JO13-1) .

Om deze dag tot een succes te maken hebben we de hulp nodig van diverse (senioren / Jo14-Jo19)leden, ouders, vrijwilligers en andere geinteresseerden, bij het begeleiden van de spellen. Er worden diverse spellen opgesteld zoals o.a. een tobbedansbaan, pannakooi, latje Trap, hobbelfietsen enz, enz.

Alle spellen bevatten een wedstrijdelement waarbij jullie gelden als ‘scheidsrechter’ tussen de strijdende teams. Per spel zullen er twee begeleiders worden ingezet, dus je kan je ook als duo inschrijven !!

De dag start om 09.00 uur en de spellen zullen duren tot ongeveer 15.15 uur. Om 15.30 uur steken we de BBQ aan en volgt een prijsuitreiking onder de Pupillen teams. Meer informatie over deze dag volgt nog.

Natuurlijk zorgen we ervoor dat alle vrijwilligers goed worden verzorgd op deze dag.
Mocht je ook zin hebben om mee te doen aan de BBQ, dan zouden wij het erg leuk vinden als jullie je ook inschrijven voor de BBQ (kosten: € 8,50 p.p of € 3,- voor friet + snack), om de dag gezamenlijk af te sluiten. Voor de BBQ zijn jullie ouders, broers en/of zussen ook welkom!

Inschrijven als vrijwilliger kan via mailadres [email protected] (ook voor evt. vragen)

Alvast bedankt voor jullie inzet,
Activiteitencommissie RKVV Dommelen

afsluiting pupillen