Jan Slegers : Jeugdleider van het Jaar 2016-2017

23 mei 2017 15:00

Zoals ieder seizoen verkiest RKVV Dommelen een "Jeugdleider van het Jaar".

De titel is voor die vrijwilliger die een voorbeeldrol heeft voor alle andere jeugdvrijwilligers, net dat stapje meer zet voor zijn team, categorie en/of de vereniging en op meerdere vlakken, al langere tijd, actief is voor de vereniging. De titel wordt gekozen door alle voorgaande Jeugdleiders van het Jaar, welke op dit moment nog actief zijn binnen de jeugd van RKVV Dommelen. Dit seizoen viel deze eer te beurt aan Jan Slegers, leider van de Jo19-3 en Scheidsrechterscoordinator bij de jongste jeugd.

Jan is al geruime tijd actief bij RKVV Dommelen, vanaf het moment dat zoon Danny ging voetballen, is Jan actief als begeleider van het team van Danny. Daar Danny nu in de "Onder 19" speelt, is Jan dus al bijna 15 jaar actief als jeugdleider/trainer. Daarnaast zet Jan zich op meerdere vlakken in voor de vereniging : Jan is scheidsrechter op zondagen (en op zaterdagen als het uitkomt), Jan coordineert en begeleidt de jonge scheidsrechters bij de Onder 8 t/m Onder 11 en Jan is al 8 jaar actief tijdens de VSN Specsavers Voetbaldagen.

Daarnaast is Jan iemand die zichzelf altijd positief opstelt, actief meedenkt over het wel en wee van de jeugd van RKVV Dommelen en altijd bereid is een handje uit te steken bij activiteiten of andere werkzaamheden.