Team-informatie

Mini's RKVV Dommelen
Alle jongens en meiden, vanaf bijna 5 jaar, mogen aansluiten bij de activiteiten van onze mini's. Er wordt iedere zaterdagochtend getraind tussen 9.00 en 10.00 uur. De oudste mini's (welke het seizoen erna overgaan naar de Jo8) trainen ook op maandagavond en spelen regelmatig wedstrijdjes 4 tegen 4 op zaterdagen tegen andere vereniging.

Ieder jongen of meisje mag een periode gratis meetrainen om kennis te maken met voetballen, onze mini's en de vereniging. En voor de nieuwelingen zijn er eventueel ook leen-voetbalschoenen aanwezig.

Meer weten? Neem contact op met Robert Melskens via [email protected]
Aanmelden voor gratis (proef)trainingen? Vul dit formulier in en wij nemen contact met je op.

Minis.JPG