Informatie Voetbalschool Dommelen

Voetbalschool Dommelen is een initiatief van RKVV Dommelen met als doel jongens en meisjes in de leeftijd 8 t/m 14 jaar, veldspelers en keepers, extra voetbalactiviteiten aan te bieden. Door deze extra voetbalactiviteiten krijgen deze kinderen de kans zich nog verder te ontwikkelen en nog meer plezier te beleven aan het voetbalspel.

Voetbalschool Dommelen is toegankelijk voor iedereen, dus zowel voor leden van RKVV Dommelen als voor niet-leden. Door de prijs laag te houden willen we zoveel als mogelijk kinderen uit de gehele regio de gelegenheid bieden mee te doen !

NIEUW! Samenwerking Kempisch Voetbalcollectief
Dit seizoen is RKVV Dommelen een samenwerking gestart met Het Kempisch Voetbalcollectief (KVC). Deze samenwerking houdt in dat zij onze voetbalschool gaan invullen. Het KVC heeft ruime ervaring met het verzorgen van dergelijke trainingen aan kinderen en verzorgen bij meerdere verenigingen activiteiten. De maand maart staat in het teken van 4 trainingen onder leiding van KVC, zodat alle kinderen (van 8 t/m 14 jaar) kennis kunnen maken met de trainers van KVC. Na deze 4 trainingen bekijken we gezamenlijk hoe en wanneer we 'Voetbalschool Dommelen' in dit en het volgende seizoen gaan invullen. Daarbij zullen we ook de meningen van de kinderen (en ouders) meenemen uiteraard. De intentie is om met KVC de komende seizoenen extra voetbalactiviteiten binnen onze voetbalschool te organiseren, waarbij ook onze trainers meenemen.

Schrijf je hier in voor de 4 trainingen op 4 vrijdagavonden (3, 10, 17 en 24) in maart, tussen 18.30 en 19.45 uur en maak kennis met Het Kempisch Voetbalcollectief. De kosten zijn 12,50 per kind voor 4 trainingen. Ben je een avond verhinderd, geen enkel probleem, schrijf je dan in en meld dat bij de 'bijzonderheden'. (de kosten blijven dan 12,50)

Wil je meer weten over KVC, kijk dan hier.

Meer weten?
Heb je vragen, stuur dan een mail naar [email protected]