Webshop

Het is mogelijk om via RKVV Dommelen Jako-kleding te bestellen in de speciale Dommelen-lijn, welke bedrukt wordt met een Dommelen logo. Naast onderstaande items kunnen bij Dommelen witte wedstrijdbroekjes incl. logo (€ 12,50) en blauwe wedstrijdsokken (€ 8,00) aangeschaft worden. De broekjes en sokken zijn op voorraad, onderstaande items worden speciaal besteld. Het is een dringend verzoek deze broekjes en sokken te gebruiken tijdens wedstrijden, om een 'eenheid van tenue' na te streven.

Er wordt 4x per seizoen besteld, voor het seizoen 2020-2021 op maandagen 14 september, 19 oktober (levering voor Sinterklaas), 25 januari en 15 maart.

Bestellen van onderstaande kleding verloopt in het seizoen 2020-2021 alleen 'online'. Bestellen kan via dit formulier in te vullen en in te leveren achter de bar in de kantine en direct via pin te betalen.  De beschikbare maten staan bij de diverse items vermeld.
Broekjes en sokken zijn ook in de kantine verkrijgbaar. Het totaaloverzicht van onze eigen collectie vind je in dit overzicht.

Voor specifieke vragen over deze kleding of over sponsoring kunt u terecht bij Mark & Rachele vd Mortel via [email protected]

Dia1.JPG

Dia2.JPG

Voetbal Vereniging Dommelen

Sportpark `t Heike

Loonderweg 15

5551 TE Dommelen

BTW nummer: NL004550857B01

Info: [email protected]

Er zitten nog geen producten in de winkelmand.