Dre van Poppel in voorselectie Oranje !

3 maart 2017 15:00

KNVB-bondsvoorzitter Michael van Praag heeft 23 vrijwilligers - van terreinknecht, coaches, trainers tot kantinemedewerkers - opgenomen in de Oranjeselectie voor het oefenduel met Italiƫ. Het treffen met de Azzurri vindt plaats in de Amsterdam ArenA op 28 maart.

Van Praag maakt vrijdag 17 maart bekend welke drie personen in aanmerking komen voor de definitieve vrijwilligersgroep voor de wedstrijd. Zij gaan, ieder in hun eigen functie, aan de slag rondom de interland tegen Italië.

Het staat nu al vast dat de 23 geselecteerden allemaal over voldoende ervaring en enthousiasme beschikken en daarom zijn deze genomineerden - inclusief één introducé - van harte welkom bij de oefeninterland Nederland - Italië in de ArenA.

Voor volledige bericht en persconferentie klik hier.

Klik hier voor de nominatie van Dre van Poppel door onze vereniging ! Wij zijn natuurlijk erg trots dat Dre vrijwilliger is bij onze vereniging, hij vertegenwoordigt een grote groep betrokken vrijwilligers, waaronder de klusploeg. Hij (en met hem alle collega's) verdient deze nominatie van harte !!