Verslag Pupil v/d Week : Brian Tholen (Dommelen 1 - EMK 1 ( 2-0)

19 februari 2017 21:15

Vandaag was ik, Brian Tholen, Pupil van de Week.

Het eerste van Dommelen moest spelen tegen EMK uit Nuenen. Ik moest me melden in de bestuurskamer  op ons sportpark. Toen ik er was stonden Heidi en Rachele klaar met een tenue van pupil van de week. Ik heb me snel omgekleed en in de tussen tijd heeft Rachelle van alles uitgelegd wat er vanmiddag

Allemaal ging gebeuren. Ik ben met Heidi snel naar het veld gelopen om samen met het eerste warm te lopen. Dit was wel een beetje lastig omdat ik in de F nooit hoef te rekken en streken . Na dat we warm waren mocht ik met de reserve spelers de verdere warming up doen. Toch heb ik iedere keer naar mijn favoriete idool gekeken  de keeper Dennis Soeteman!

10 minuten voor de wedstrijd ben ik met ze naar de kleedkamer gegaan en heeft de trainer uitleg gegeven aan de spelers wat ze moesten doen. Toen het bijna  half 3 was mocht ik samen met Dommel hand in hand het veld op lopen. Op de midden stip kreeg ik van alle spelers van EMK een handje en kreeg ik van de scheidsrechter een muntje dat ik mocht opgooien, en Dommelen had gewonnen en mocht de aftrap doen. Maar eerst speelde ik de bal naar Dommel en Dommel speelde hem terug naar mij, waarna ik alle spelers van EMK passeerde en de bal heel erg hard in het doel van de keeper  schoot die kansloos was.

Daarna mocht ik in de dug out zitten bij de reserve spelers. Ik heb snel mijn trainingspak en een winterjas aangetrokken voor de kou. Ik was net klaar en toen heeft Rachele mij een sportdrankje en een zakje snoep gegeven die ik niet mocht delen met de reserve spelers, ik heb het ook maar lekker zelf opgegeten.  Daarna heb ik naar de spannende wedstrijd zitten kijken waar het lang duurde voordat de eerste goal werd gemaakt. Uiteindelijk heeft Dommelen met 2-0 gewonnen precies zoals ik voorspeld had. Na het laatste fluitsignaal heb ik door alle spelers een handtekening laten zetten op mijn bal die ik heb gekregen. En het aller mooiste van de dag was dat ik op de foto mocht met Dennis Soeteman!! Ik heb een zeer toffe dag gehad en wil iedereen daarvoor bedanken maar vooral  Heidi Hof en Rachele van de Mortel!!!

Groetjes Brian Tholen