RKVV Dommelen omarmt CoachAssist-app

28 januari 2017 12:15

Oud-Dommelen-speler Guido Budziak en RKVV Dommelen starten een samenwerking om de CoashAssist-app beschikbaar te stellen aan alle jeugdtrainers binnen de jeugdopleiding. Deze samenwerking houdt in dat RKVV Dommelen één van de verenigingen is die in de laatste, besloten, fase deze app test met als doel deze vanaf seizoen 17-18 actief te hebben. De app is een slimme assistent voor jeugdtrainers en biedt oefenstof en kant en klare trainingsprogramma's op basis van het coachprofiel en de teamkenmerken. Tevens zijn de kernwaarden en specifieke oefenstof van de jeugdopleiding verwerkt in de app die RKVV Dommelen gaat gebruiken. Met deze app zet RKVV Dommelen, onder de vlag van de ING Academy, een volgende stop in de ondersteuning en opleiding van de eigen trainers en overige vrijwilligers.

Voor meer informatie, lees hier een artikel over Guido Budziak en CoachAssist op Amateurvoetbal Eindhoven.

Dommelen ING budziak coachassi