Cas (Jo15-1) bij KNVB JPN Onder 15 !

23 november 2022 8:00

Cas Vooren is uitgenodigd voor het KNVB team 'Onder 15 Futures' Zuid. Dit zijn spelers uit Zuid 1 en Zuid 2, geselecteerd o.b.v. hun prestaties bij hun eigen vereniging. Dit team maakt onderdeel uit van Jeugdplan Nederland. Het JPN, dat zowel voor jongens als meiden wordt aangeboden, is het podium waarop talentvolle voetballers zich kunnen laten zien en mogelijk kunnen doorontwikkelen naar een hoger speelniveau.

Cas (Jo15-1) is uitgenodigd voor een zgn. 'Futures'-team. In dit traject ligt de focus niet meer op spelers die nu al (letterlijk en figuurlijk) boven de rest uitsteken en opvallen omdat ze op dit moment voetballend, fysiek of mentaal verder zijn dan anderen, maar juist op spelers van O12 tot en met O15 die ondanks hun potentie nog niet volledig tot bloei komen. Dit kan komen doordat ze pas minder lang op voetbal zitten, laatrijp zijn of vanwege het geboortemaandeffect. Alle informatie over JPN, kan je hier lezen.

Cas is eerder al voor enkele trainingen uitgenodigd en nu voor 3 wedstrijden:
Woe. 23 november - wedstrijd bij FC Den Bosch - 19.00 uur
Woe. 30 november - wedstrrijd bij FC Eindhoven - 19.00 uur
Woe. 7 december - wedstrijd bij Willem II - 19.00 uur

Cas, veel plezier en succes !!

22-23 JPN KNVB jeugdopleiding