Stage Tim & Rins (Jo9-1) bij PSV !

23 november 2022 8:00

PSV heeft Tim Snellen en Rins de Brouwer uitgenodigd voor 4 activiteiten bij de PSV Jeugdopleiding. Zij zijn de scouts van PSV opgevallen tijdens hun wedstrijden bij de Jo9-1 en daarom uitgenodigd voor 4 extra voetbalactiviteiten in november en december. Een geweldig mooi compliment voor deze spelers, het hele team en de trainers!

De PSV Onderbouw is een onderdeel van de PSV Academy bedoeld voor talentvolle kinderen van O9
t/m O12 jaar. Daar we graag kinderen dichtbij huis opleiden, zodat ze nog veel tijd over houden voor
hun sociale omgeving, hebben we vier locaties: Eindhoven, Gilze, Rosmalen en Linne.

Het PSV Talententraject is bedoeld om kinderen een aantal keren per periode extra te beïnvloeden
door trainers van PSV. Laagdrempelig en zonder druk. Voor kinderen vooral leuke extra activiteiten
waar ze met leeftijdsgenootjes, die ook zijn opgevallen bij onze scouts, samen trainen.

Tim en Rins zijn uitgenodigd voor de onderstaande activiteit(en) op PSV Campus De Herdgang:
- Zondag 6 november 2022 van 09.30 uur – 11.00 uur
- Woensdag 16 november 2022 van 15.00 uur – 16.30 uur
- Zondag 4 december 2022 van 09.30 uur – 11.00 uur
- Zondag 18 december 2022 van 09.30 uur – 11.00 uur

Tim & Rins veel plezier bij PSV, geniet ervan!

WhatsApp_Image_2022-11-16_at_4.46.38_PM.jpeg

22-23 PSV jeugdopleiding scouting