RKVV Dommelen alweer 80 jaar

1 februari 2022 18:15

Het is alweer 80 jaar geleden dat voetbalvereniging RKVV Dommelen werd opgericht in café Zigmans aan de Bergstraat te Dommelen. Wij willen dan ook alle leden, supporters en vrijwilligers van harte feliciteren met het 80 jarige bestaan van onze vereniging.

RKVV Dommelen is een vereniging waar prestatief en recreatief voetbal hand-in-hand gaan. Iets waar wij met zijn allen enorm trots op zijn. Dit alles onder leiding en begeleiding van de vele vrijwilligers die we iedere week op het sportpark mogen verwelkomen. Zonder deze belangrijke groep zouden we nu niet ons 80-jarige bestaan kunnen vieren.

Uiteraard willen we deze mijlpaal niet zomaar laten voorbij gaan. Wij zullen in het weekend van 12 en 13 februari aan al onze leden en vrijwilligers een kopje koffie (of iets anders voor de jeugd) met een appelflap aanbieden.

Daarnaast zullen we zodra de maatregelen het toelaten een “Dommelen-dag” organiseren in het kader van het 80-jarige bestaan van de vereniging. Tijdens deze “Dommelen-dag” zullen we ook onze jubilarissen van het afgelopen 2 jaar huldigen, en onze vrijwilligers in het zonnetje zetten voor hun inzet en betrokkenheid van de afgelopen bijzondere jaren. Nadere informatie m.b.t. de “Dommelen-dag” volgt.

Namens het hoofdbestuur RKVV Dommelen,

Luciën van den Heuvel