RKVV Dommelen verlengt niet met Paul Firet

23 december 2021 10:45

Na vijf mooie seizoenen met Paul Firet als hoofdtrainer van onze selectie, scheiden aan het einde van het huidige seizoen 2021-2022 met veel respect, waardering en enorme trots de wegen.

Deze week hebben we een fijn en goed gesprek gehad met Paul. In dit gesprek hebben we met elkaar nadrukkelijk gesproken over de toekomst van onze selectie en wat hiervoor nodig is om goede resultaten te blijven behalen en de nodige ontwikkeling te blijven zien. Hierbij zijn we samen tot de conclusie gekomen dat voor komend seizoen het beste is voor de vereniging om op zoek te gaan naar een nieuwe hoofdtrainer.

We zijn er enorm trots op en tegelijk ook dankbaar dat Paul, een man van onze club, de afgelopen 5 seizoenen de selectie op prestatieve en sportieve wijze heeft geleid, met succes. We waarderen de enorme inzet, betrokkenheid en bovenal het enthousiasme van Paul, en zeker ook zijn technische voetbalkennis. We hopen dan ook dat Paul op wat voor manier dan ook betrokken zal blijven bij onze vereniging en wensen hem alle succes bij het vervolg van zijn trainerscarrière. Voor het resterende seizoen, en laten we hopen dat we snel na de winterstop weer mogen gaan voetballen, wensen we Paul, de staf en uiteraard de spelers heel veel succes.

RKVV Dommelen gaat dus op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. Geïnteresseerde trainers (in bezit van UEFA B) kunnen zich melden via een mail naar [email protected]. Meer informatie kan verkregen worden bij Edo Peek (TC) via 06-20197694. Ook zal in de komende weken de samenstelling van de staf rondom Dommelen 1 en 2 verder besproken en ingevuld worden.

Paul_Firet.jpeg

paul firet trainer