Word jij onze nieuwe clubheld?

Vandaag, 19 april 15:45  Nederland is de kampioen van het verenigingsleven. Ons unieke voetballandschap is een lappendeken van clubs, verspreid over het hele land. Een voetbalclub op fietsafstand voor vrijwel iedereen. Het voetbal is ons tweede huis. Op en rond de velden worden vriendschappen voor het leven gesloten. Het amateurvoetbal staat midden in de samenleving en is voor vele generaties de basis van ons sociale leven. We zijn een echte vereniging als iedereen zich thuis voelt. Want we hebben allemaal één gemeenschappelijke deler: de liefde voor het voetbal.meer »

Zaterdag 18 mei: Kampioenenhuldiging alle Jo8-, Jo9- en Jo10-teams

15 april 8:30  Op za. 18mei organiseert RKVV Dommelen een heuse kampioenenhuldiging voor alle Jo8-, Jo9- en Jo10-teams en hun begeleiding. Vanaf seizoen 20/21 worden er geen standen en uitslagen meer bijgehouden, RKVV Dommelen wil daarom alle teams huldigen voor hun inzet, voetbalplezier en mooie voetbalprestaties van dit seizoen.meer »

PUPILLEN V/D WEEK: CAS & LENN VAN HOUT (ZO. 14 APRIL DOMMELEN 1 - HAPERT 1)