KempenCladding Groot Dommelen Toernooi groot succes !!

3 maart 2021 18:45

Op zaterdag 27 februari jl vond het 1e "KempenCladding Groot Dommelen Toernooi" plaats. Dit unieke toernooi werd voor de eerste maal georganiseerd door de jeugdopleiding van RKVV Dommelen en was direct een aanslaand succes. Zowel de kinderen, jeugd-vrijwilligers als de betrokken seniorenspelers waren het unaniem eens; dit smaakt naar meer !!

Het KempenCladding Groot Dommelen Toernooi is ontstaan door de nadrukkelijke wens om jeugd en senioren met elkaar te verbinden, zeker in deze tijden. Tijdens de kleine overleggen die het hoofdbestuur en TC de afgelopen weken voerden met afvaardigingen van ieder seniorenteam, werd dit idee gepresenteerd en meteen omarmd door de aanwezigen. Waar deze overleggen als thema 'verbinding'  hadden, werd deze dag en toernooi ook vanuit die filosofie georganiseerd. RKVV Dommelen is één vereniging, voor jong en oud en de verbinding daartussen moet juist in deze tijden verstevigd worden.

Invulling toernooi :
Er werd overdag gespeeld in 5 spelrondes. Zoals bij iedere SuperZaterdag deden alle jeugdteams mee en werden ze per spelronde, binnen hun categorie, verdeeld in gemixte teams. Deze teams hadden de namen van onze seniorenteams, van Dommelen 1 tot Dommelen Vr1, van onze Veterinnen 30+ tot de zaterdag-senioren. Deze teams werden dan weer begeleid door 1 of 2 spelers of begeleiders van het betreffende seniorenteam. Hierdoor ontstond er onderlinge "concurrentie" en "strijd" om het toernooi succes te laten verlopen. Het enthousiasme en plezier straalden van zowel de kinderen als de senioren-spelers/begeleiders af. In deze fotogalerie vind je een impressie van het toernooi.

Prijzen :
Per wedstrijd, spelronde en aanwezigheid verdienden de seniorenteams punten , welke in prijzen uitgedrukt werden. Er was na iedere spelronde een prijsuitreiking waarbij de winnaars mooie prijzen ontvingen. Daarnaast was er voor iedere deelnemer t/m Jo13 een mooie herinneringsmedaille, voor alle deelnemers een lekkere versnapering en drankje na afloop. Daarnaast waren er voor alle vrijwilligers heerlijke broodjes geregeld! Mede dankzij de betrokkenheid Supportersvereniging, Club van 100 en hoofdbestuur/jeugdcommissie werden prijzen en hapjes en drankjes geregeld.

WhatsApp_Image_2021-02-27_at_13.19.51_9.jpegWhatsApp_Image_2021-02-27_at_10.37.00.jpeg

Winnaar :
Uiteindelijk werd Dommelen 7 de grote winnaar deze dag. Zij ontvingen donderdag 4 maart een mooie teamprijs, als de kantine weer open mag. Daarnaast waren er prijzen voor Dommelen 1 (2e), Dommelen 4 (3e) en Dommelen 6 (4e). Zij ontvangen hun prijzen zsm.

7e-1.jpg

20-21 grootdommelentoernooi kempencladding