Iedere maandag Spreekuur Sportblessures

3 september 2023 8:15

Iedere maandag organiseert Fysio Van Hoof een (gratis) 'Spreekuur Sportblessures' op ons sportpark, tussen 18.30 en 19.15 uur. Hiervoor hoef je geen afspraak te maken, je kan tussen 18.30 en 19.15 uur binnenlopen bij de verzorgingsruimte, boven op sportpark 't Heike. Vanaf maandag 21`augustus is dit spreekuur weer 'geopend' voor alle leden en vrijwilligers.

Algemene informatie Spreekuur Sportblessures :
Het sportspreekuur is niet alleen voor blessures, ook voor advies bij lichte (spier)klachten of ander adviezen, mag je hiervan gebruikmaken. Het is een vrijblijvende afspraak, je kan hierna zelf bepalen of en zo ja hoe, je hieraan een vervolg wilt geven. Uiteraard is Fysio Van Hoof beschikbaar voor het maken van deze vervolg afspraken, waaronder (eventuele) deelname aan een revalidatietraining.

Op een ander moment een afspraak maken?
Wil je een afspraak maken op een ander moment in de week voor het (gratis) spreekuur Sportblessures bij Van Hoof ? Dit kan door te bellen met Van Hoof via (040) 2010881. Vermeld dan dat je lid bent bij RKVV Dommelen, wat de aard van de blessure (of bezoek) is en dat je een afspraak wilt maken i.k.v. sportspreekuur. De afspraak zal dan op een andere locatie in Valkenswaard/Dommelen plaatsvinden.

Meer info over het sportspreekuur en de samenwerking met Van Hoof vind je hier.

23-24 blessures sportspreekuur vanhoof