Sponsor onze club met jouw (online)aankopen!

8 december 2021 14:30

Uiteraard hopen we dat onze leden frequent onze sponsoren bezoeken om lokale ondernemers te steunen. Mocht je toch online gaan kopen, is het vanaf nu ook mogelijk om via jouw online aankopen RKVV Dommelen te steunen !

Dommelen_Logo_transparant.png                                                                                  th_3.jpg
Met de “OnzeClubwinkel-module” op onze website sponsor jij onze vereniging, zonder dat het jou ook maar één cent extra kost ! Je hebt de keuze uit meer dan 400 webshops, in alle categorieën.

Hoe doe je dat ?
Ga voor een online aankoop eerst naar onze website of onze clubapp. Zoek je webshop naar keuze (400+ webshops beschikbaar) en klik die aan. Je wordt direct doorgelinkt naar de betreffende webshop. Doe je aankoop zoals je gewend bent, rechtstreeks bij de webshop en een deel van het aankoopbedrag gaat onze vereniging !

Er zijn meer dan 400 webshops aangesloten, waaronder Bol.com, Coolblue, Hema, Mediamarkt en Booking.com. Jouw favoriete webshop zit er dus waarschijnlijk wel tussen. Dus als je online koopt of besteld, doe dit via onze website, en onze vereniging ontvangt geld in de clubkas !!

Als je online bestelt voor de komende feestdagen, doe dit dan via onze website en steun de club. In deze tijden zijn alle vormen van inkomsten zeer welkom, vandaar dit initiatief. Meer info vind je op www.rkvvdommelen.nl/clubwinkel

Steun lokaal !
Buiten dit online initiatief, stimuleren we natuurlijk ook de aankopen bij onze lokale sponsoren ! Bedenk dus vooraf of je cadeautjes ook lokaal kunt kopen, voordat je online gaat shoppen. En als je dan online gaat shoppen, klik dan eerst even op onze clubwinkel !

onzeclubwinkel sponsoring