Gezocht ; trainersbegeleiders

3 juli 2020 10:00

Vanaf komend seizoen willen we onze jeugdopleiding een impuls geven met de introductie van zgn. "trainersbegeleiders". De afgelopen seizoenen hebben we dit al op kleine schaal (o.a. bij mini's en Jo11) ingezet en de komende seizoenen willen we dit uitbreiden naar alle categorieën in de jeugdopleiding.

Wie zoeken we ?
De trainers van onze jeugdteams zijn een belangrijke factor in de jeugdopleiding van RKVV Dommelen. Informeren, begeleiden en opleiden van deze vrijwilligers is een belangrijk aandachtspunt. Als trainersbegeleider ben jij de begeleider van de trainers in hun praktijk. Je begeleidt één (of max twee) categorie(n). Ervaring als jeugdtrainer of omgaan met jeugdige sporters is een must, een trainersdiploma is een pré. Het volgen van een (relevante) opleiding behoort tot de mogelijkheden. Tevens zorgt de vereniging voor kleding en coachjas en eventuele andere voorwaarden.

Wat ga je doen ?
* Je bent aanwezig bij minimaal één trainingsmoment (per week) van de categorie(n), bij
   voorkeur bij beide momenten.
* Je begeleidt, coacht en ondersteunt de trainers bij hun trainingen. Je geeft eventueel
   een voorbeeld, je neemt echter geen training(en) over.
* Aanwezigheid op zaterdagen is een pré, geen must.
* Je houdt bij waar de behoeften van ondersteuning liggen per trainer en stemt deze af
   met de categorie-coördinator, de Hoofd Opleiding en andere trainersbegeleiders.
* Je bent aanwezig bij de trainersbijeenkomsten (4x per seizoen). Mede op jouw input
   wordt de inhoud van deze bijeenkomsten bepaald. Je stimuleert aanwezigheid van alle
   trainers bij deze bijeenkomst en/of volgen van opleidingen.

Wanneer ben je actief ?
De momenten van begeleiding zijn :
* maandag en/of woensdag 17.45 - 19.15 uur
* maandag en/of woensdag 19.00 - 20.30 uur
* dinsdag en/of donderdag 18.00 - 19.15 uur of 19.00 - 20.30 uur

Interesse ?
Heb je interesse of vragen, neem contact op met Maarten de Backer, Hoofd Opleiding via [email protected] of 06-12974360.

begeleiders trainers vacatures