PLUS van de Huijgevoort en RKVV Dommelen gaan nieuwe (hoofd)sponsorovereenkomst aan.

3 juli 2020 10:45

In januari van dit jaar heeft Bernd Korner, oud-eigenaar van Plus Korner te Dommelen, aangegeven te stoppen met zijn winkel. Naast actief lid van de veteranen was Bernd met zijn Plus al jaren onze hoofdsponsor. We willen Bernd bedanken voor zijn jarenlange vertrouwen en inzet voor onze vereniging, en wensen hem al het beste voor de toekomst.

Al snel werd duidelijk dat het huidige sponsorcontract door de nieuwe eigenaren gerespecteerd en overgenomen zou worden. De afgelopen periode zijn we in gesprek gegaan met één van de nieuwe eigenaren Ard van de Huijgevoort en bedrijfsleider Rick Clermont, tevens voetballend bij RKVV Dommelen. In deze prettige gesprekken hebben we gezamenlijk besloten de huidige sponsorovereenkomst open te breken, en een nieuwe overeenkomst met Plus van de Huijgevoort als hoofdsponsor voor 5 jaar te sluiten. Op zaterdag 27 juni hebben we dit contract gezamenlijk ondertekend, en vanaf komend seizoen zal onder andere de selectie in de nieuwe wedstrijdshirts te zien zijn. We zijn dan ook zeer verheugd en dankbaar voor het vertrouwen en hopen op een vruchtbare samenwerking de komende jaren.

Logo-PLUS-Dommelen-De-Buren-PLUS-Traiteur.jpg

PHOTO-2020-06-27-10-34-56.jpg