STEUN LOKAAL : CLUBSPONSOR VAN DE WEEK

20 juli 2020 19:45

Binnen het initiatief "Steun Lokaal' wordt iedere week een lokale sponsor van RKVV Dommelen in het zonnetje gezet. Deze week is dat van Sport+Revalidatie De Wedert (Van Hoof) te Valkenswaard.

Fitte en sterke atleten zijn niet meer weg te denken uit de hedendaagse sportwereld. Alle acties moeten sneller en krachtiger worden uitgevoerd. Denk aan de nieuwe wereldrecords die worden behaald op verschillende sportdisciplines en de hogere intensiteit waarmee de wedstrijden in teamsport worden gespeeld. Daar staat tegenover dat sporters na blessures zo snel mogelijk weer op hun topniveau ‘moeten’ terugkeren. Ze moeten zo snel mogelijk de weerstanden van hun sport aankunnen en dan ook fit blijven.

Onze personal/performance trainer Niels is er niet alleen voor de wedstrijdsporter, de performance trainer is er ook voor degene die als doel heeft om naast af te vallen, ook zijn of haar prestatie op elk niveau te verbeteren.
Bent u een topsporter, amateursporter of sport u op recreantenniveau? Niels is de aangewezen persoon om u optimaal te begeleiden. Goede begeleiding tijdens het sporten kan de kans op blessures verkleinen.

Personal_Training_2.jpg

De Performance Trainer ondersteunt u bij:
- krachttraining: 1-op-1 begeleiding, small group training of sportteams
- training programma’s
- looptraining
- accelereren en decelereren
- agility-draaien, wenden en keren
- conditie-/kracht opbouw na (chronische)ziekte

Personal_training1.jpg

Interesse of meer informatie ? Neem contact met ons op via 040-2010881 of kijk op onze website www.sportenrevalidatie.nl

banner.jpg

steunlokaal