Nieuwe kleedlokalen sportpark 't Heike

7 maart 2020 14:45

Het is geen verrassing dat de kleedlokalen van onze vereniging toe zijn aan een grondige opknapbeurt. Om dit voor elkaar te krijgen heeft het bestuur al lang geleden contact opgenomen met de gemeente om te kijken hoe we dit het beste voor elkaar konden krijgen. Wat we toen niet konden bedenken was dat het een lang en moeizaam proces zou gaan worden. Er is veel overleg geweest met wethouders, raadsleden, fracties en diverse instanties.

Velen hebben de moeite genomen om met eigen ogen te komen kijken hoe de kleedlokalen er bij liggen. Iedereen vond dat er toch echts iets moest gebeuren. De wensen die RKVV Dommelen had ten aanzien van deze verbouwing lagen echter beduidend anders dan wat de gemeente in eerste instantie wilde vergoeden. Toch bleven we met elkaar in gesprek.

Uiteindelijk hebben al onze inspanningen geleid tot een belangrijke stap voorwaarts in het hele proces van verbouwen. We zijn blijven inzetten op een duurzame oplossing, nu goed aan pakken en niet half.

Donderdag 5 maart j.l. heeft de gemeenteraad ingestemd met de verbouwing van onze kleedlokalen en een bedrag gereserveerd om dit mogelijk te maken. We mogen gaan verbouwen, zodat de kleedkamers aan onze wensen voldoen. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. De planning is om de kleedlokalen te verbouwen voordat het nieuwe voetbalseizoen 2020-2021 start.

Tijdens het hele verbouwingsproces zullen we als vereniging en gemeente nauw samenwerken met elkaar om alles tijdig en naar wens voor elkaar te krijgen. We hopen dan ergens in augustus onze verbouwde kleedlokalen in gebruik te kunnen nemen. Wellicht gaan we nog een beroep doen op onze vrijwilligers om te helpen tijdens de verbouwing.

heike kleedlokalen