25 jaar vrijwillige inzet voor de RKVV Dommelen

8 december 2019 11:00

Op zondag 2 december j.l hebben we Gerard Follon in de schijnwerpers gezet voor zijn verdiensten van de afgelopen 25 jaar bij RKVV Dommelen.

Ooit gestart als een veelbelovende trainer die 4 kampioenschappen wist te halen in 6 seizoenshelften, heeft hij uiteindelijk toch deze functie aan de welbekende wilgen gehangen. Gerard is verder gegaan als leider van het elftal waarin zijn zoon Raoul speelde. Tegenwoordig heet dat “teammanager”. Iets wat hij altijd met veel inzet, plezier en overgave heeft gedaan. Het regelen, organiseren en zorgen dat het team waarin zijn zoon en teamspelers speelde kon voetballen zonder de zorgen van de organisatie. Die nam Gerard wel voor zijn rekening.

De laatste jaren was dit bij Dommelen 5 waar de spelers hem hebben leren kennen en waarderen. Kennen door zijn inzet voor het team om te zorgen dat het draaide en het maximale eruit gehaald werd. Waarderen om zijn humor en vele (inmiddels best wel legendarisch te noemen) uitspraken zoals; “dan winnen we toch gewoon de tweede helft” of “ Niet zeveren maar poetsen”.

Na 25 jaar heeft Gerard aangegeven het stokje over te willen geven en dat wordt gerespecteerd. We danken daarom Gerard voor zijn inzet, enthousiasme en betrokkenheid bij de vereniging de afgelopen 25 jaar. Om dit te bekrachtigen werd Gerard benoemd tot; “Lid van verdienste”.

Namens het hoofdbestuur sprak Lucien van de Heuvel zijn waardering uit en presenteerde de aanwezigen in de kantine een aantal foto's en uitspraken van Lucien middels deze presentatie.

Gerard, namers het hoofdbestuur, alle leden en specifiek Dommelen 5 bedankt!!

dommelen5 follon lidvanverdienste