Unieke actie Dommelen 4

13 november 2019 20:15

Dommelen 4 zet zich dit seizoen in voor ‘Stichting Football makes it happen'. Deze stichting zet zich namelijk in voor kinderen met een lichamelijke en/of geestelijk beperking of ernstige ziekte, die daardoor niet onze prachtige sport kunnen beoefenen (of bezoeken). Ons 4e is er van bewust dat sporten niet voor iedereen vanzelfsprekend is en vandaar dat dit elftal graag een helpende hand wil toesteken.

Gedurende het seizoen gaan de spelers rond met de collectebus en organiseren ze meerdere acties om geld op te halen. Zo worden er getekende voetbalshirts geveild en krijgen ze  van verschillende ondernemers spullen aangereikt die geveild mogen worden voor dit goede doel. De club en overige teams van RKVV Dommelen ondersteunen dit initiatief en bieden de helpende hand.

De aftrap van de actie vond plaats tijdens een oefenwedstrijd van RKVV Dommelen 4 op het teamweekend.  De zuiderburen van Racing Strijpen gaven het goede voorbeeld door een mooi bedrag te storten in de collectebus!

Komende maanden zullen er nog enkele veilingen plaatsvinden en is het elftal met de collectebus aanwezig bij het Sportgala Valkenswaard. De veilingen verlopen via de facebookpagina van Dommelen 4 en eenieder kan in een reactie een bod uitbrengen.

19-20 Dommelen4