Gerard Daris neemt afscheid als voorzitter

1 oktober 2019 23:00

Tijdens de ALV hebben we afscheid genomen van Gerard Daris als voorzitter van onze vereniging.

Gerard had al ruime tijd geleden aangegeven zich niet meer herkiesbaar te stellen. Deze avond leidde hij dan ook zijn laatste ALV als voorzitter van RKVV Dommelen.

Gerard heeft al vele jaren zitting genomen in het bestuur van de vereniging. Eerst als jeugdvoorzitter en later als voorzitter van het hoofdbestuur. Al die jaren heeft hij zich met hart en ziel voor de verenging ingezet om deze te brengen waar we nu staan. Tomeloze energie, gedrevenheid en betrokkenheid maken Gerard Daris een echt verenigingsmens. Halverwege het seizoen zei hij in de bestuursvergadering; “ik kan niet meer de energie, gedrevenheid en betrokkenheid opbrengen om de voorzitter te zijn die de verenging nodig heeft, maar ook verdient. Ik zal me daarom niet meer herkiesbaar stellen en mijn functie neerleggen”  Dit typeert Gerard ten voeten  uit, het altijd goed willen doen met de juiste intenties voor de vereniging. Voor zijn grote verdienste, betrokkenheid en inzet voor de vereniging is Gerard benoemd tot “Lid van verdienste”!  De secretaris heeft Gerard gedecoreerd met het bijhorende speldje.

Gerard namens het bestuur en de leden van onze vereniging dank voor jou inzet al deze jaren!

voorzitter