Selectiebijeenkomst 2019-2020

1 juli 2019 17:30

Op donderdag 27 juni j.l. is de selectie van Dommelen 1 en 2 bij elkaar gekomen, als 1e voorbereiding op seizoen 2019-2020. Onder het toeziend oog van enkele supporters, was er een 1e kennismaking van de spelers, staf, bestuur en technische commissie.

De technische commissie opende de bijeenkomst waarbij aangegeven werd dat het op allerlei gebieden een belangrijk seizoen wordt. Natuurlijk niet alleen op sportief vlak, ook op organisatorisch en teambuildingsvlak. De TC lichtte dan ook alvast een plan toe waarbij, samen met spelers en staf, de selectie op allerlei gebieden een stap vooruit gaat te maken. Concreet zal dit plan op korte termijn met bestuur verder afgestemd worden en, in begin van seizoen, ook met de spelers ingevuld gaan worden. In dit plan hebben zowel een verbeterde organisatie, de integratie en samenwerking tussen Dommelen 1, 2, Jo19-1 en ander jeugdteams en de bijbehorende ‘teambuilding’ een plek.

Na de opening gingen de spelers zelf aan de slag. In kleine groepjes dachten zij mee over zowel de trainingen/wedstrijden, en ook de onderlinge afspraken, de aanwezigheid en andere zaken waarover de spelers een idee/mening hebben. De uitkomst van deze groepjes zal verwerkt worden in zowel de afspraken alsmede het seizoensplan, wat in begin van seizoen weer verder met de spelers besproken wordt.

Daarna werd de bijeenkomst afgesloten met een gezellig informeel samenzijn, waar het plezier en de onderlinge samenhang meteen goed zichtbaar was. Spelers en staf hebben duidelijk zin in het nieuwe seizoen !

De selectie begint zondag 11 augustus met trainen en speelt op zondag 18 augustus de 1e oefenwedstrijd, thuis tegen FC Cranendonck om 13.00 uur.

Nieuwe spelers :
Igor Smit, Jozua Boot, Kauan Gradus (vanuit Jo19-1), Dorus Veraa (vanuit Jo19-3), David da Silva (DVS) en Koen van Linder

Vertrokken en gestopte spelers :
Leo van Betten (Dommelen 5), Jur Rademakers, Jan Steevens, Stef Willems, Stefan Kusters, Jaap van Laarhoven (gestopt), Luc Steevens (EFC), Mathijs de Bie (Marvilde), Geert Rijnders, Corné van Son (DBS), Stijn Habraken (De Valk), Thomas Keeman en Sem Westreenen (Valkenswaard), Max van Leeuwen, Thomas Rigter (Valkenswaard, lager team)

19-20 dommelen1 selectie