Sportcafé ‘Aangepast sporten en bewegen’ bij RKVV Dommelen

3 januari 2019 10:45

De samenwerkende gemeenten van Uniek Sporten Zuid Brabant organiseren een Sportcafé ‘Uniek sporten en bewegen’ op dinsdag 8 januari 2019. Dit sportcafé vindt plaats bij RKVV Dommelen, op sportpark 't Heike en is voornamelijk bedoeld voor mensen die actief zijn met deze doelgroep; trainers en vrijwilligers van verenigingen met aangepast sportaanbod en verenigingen met interesse in het opstarten er van.

Sportcafé
Tijdens de avond bespreken we diverse onderwerpen in het kader van aangepast bewegen en sporten. Thema’s die aan bod komen zijn o.a.: Uniek Sporten Zuid Brabant, financiën en landelijke/regionale subsidiemogelijkheden, deskundigheidsbevordering en rol van de sportcoaches. We maken u wegwijs op welke manier u uw aanbod voor deze doelgroep kunt opstarten en door ontwikkelen. Daarnaast bieden we volop gelegenheid om met elkaar in gesprek te gaan, ervaring uit te wisselen en kennis te delen
over dit thema.

Vanaf 17.30 uur: inloop met soep en broodje
Vanaf 18.15 uur: Algehele inloop
18.30 uur: Start sportcafé
20.30 uur: afsluiting en netwerkborrel

Aanmelden kan via deze link. Meer informatie vind je hier.

Aangepast sporten bij RKVV Dommelen ?
Iedereen die wil voetballen, is van harte welkom bij onze vereniging, dat is vanzelfsprekend. Echter, op dit moment is er (bijvoorbeeld) geen G-voetbal-aanbod. Dommelen zou heel graag een G-voetbal-aanbod starten en onderzoekt op dit moment de mogelijkheden daartoe. Mochten ouders, vrijwilligers of anderen hierin een rol willen spelen, dan graag een berichtje naar de technische commissie via [email protected].  Uiteraard is iedereen die interesse heeft, ook van harte welkom bij het sportcafé. (graag wel aanmelden via de link)

aangepast gemeente sportcafe