In Memoriam

9 oktober 2018 19:15

Donderdag j.l. ontvingen wij het droevige bericht dat Ine de Laat is overleden.

Ine heeft zich vele jaren op diverse terreinen ingezet voor RKVV Dommelen en was daarvoor onderscheiden als Lid van Verdienste.

Ze was jarenlang lid van de jeugdcommissie op de zaterdagen, heeft altijd het initiatief gehad bij diverse loterijen en heeft samen met Cock vele, vele zondagsdiensten gedraaid en was daarbij een fantastische gastvrouw en een visitekaartje voor de vereniging.

Wat ik persoonlijk het meeste in haar waardeerde was dat ze altijd een positief kritische mening had over allerlei zaken binnen RKVV Dommelen en daarover ook bij de juiste mensen over communiceerde.

We wensen Cock, Bas en Ward en de familie veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies.

Namens RKVV Dommelen,

Gerard Daris