Plus Korner Clinics op zaterdag 20 oktober

12 oktober 2018 9:30

Op zaterdag 20 oktober organiseert RKVV Dommelen de eerste uit de reeks Plus Korner Clinics. Deze clnics, voor leden en niet-leden, zullen door het hele seizoen georganiseerd worden en komen in plaats van de Plus Voetbalschool die RKVV Dommelen de laatste seizoen georganiseerd heeft.

Op diverse 'vrije' zaterdagen (inhaal of bekerprogramma) en vrijdagavonden zullen deze Plus Korner Clinics plaatsvinden. Deelname aan de clinics is volledig gratis en tevens toegankelijk voor niet-leden. Leden van RKVV Dommelen kunnen dus een vriendje of vriendinnetje meenemen, voetbalervaring is niet vereist. De clinic is zodanig ingericht dat ieder onderdeel een stukje behendigheid/techniek bezit en altijd een partijvorm (in verschillende uitvoeringen) als afsluiting heeft. Uiteraard is er in iedere clinic ook aandacht voor de keeper.

Tevens zal er regelmatig een speciale meidenclinic georganiseerd worden, waarbij de 'meiden van Dommelen' gezamenlijk trainen. Ook meiden die eens willen meetrainen, zijn van harte welkom.

Betrokkenheid selectie
Uniek in deze clinics is de betrokkenheid van de selectie (1e en 2e) van Dommelen. Op hun initiatief willen zij graag iets doen voor de jeugd van (RKVV) Dommelen en zij zullen daarom bij iedere clinic een bijdrage leveren. Hierdoor komt de jongste jeugd in contact met de spelers van de selectie, wat uiteraard de binding binnen onze vereniging ten goede komt.

Aanmelden
Aanmelden voor de clinics kan via de begeleiding van het eigen team. Ben je geen lid en wil je toch meedoen, aanmelden kan via [email protected] .

clinic jeugd korner plus