Proeftrainen bij RKVV Dommelen ?

15 oktober 2018 9:00

Iedere week genieten zo'n 400 actieve voetballer/sters van trainingen en wedstrijden bij RKVV Dommelen. Wil jij ook eens proberen of voetballen een sport voor jou is ? Dat kan altijd bij onze mooie vereniging !

Bij voetbalvereniging Dommelen is het mogelijk om ieder moment van het jaar/seizoen gratis en vrijblijvend mee te trainen. Hierdoor kun je zelf bepalen of je voetbal leuk vindt en te ervaren wat voetballen bij een vereniging inhoudt. Dit geldt voor alle leeftijden, van 5 tot 65 jaar (en ouder), jongens en meisjes.

Heb je interesse of wil je meer informatie, dan kan je contact opnemen met Maarten de Backer via [email protected] of 040-2010160.

jeugd proeftrainen