Informatie start seizoen 2020-2021 (update 7/9 - veld 2)

17 augustus 2020 14:00

Hieronder vind je informatie over de start van seizoen 2020-2021 van de jeugdopleiding van RKVV Dommelen.

Vanaf maandag 17 augustus kan er getraind worden en start het seizoen 2020-2021 voor de jeugdteams. Via dit overzicht de belangrijkste zaken mbt de start van het seizoen :

Protocollen
Er zijn diverse protocollen opgesteld waaraan spelers, ouders, trainers en ook bestuurders zich moeten conformeren, rondom deelname aan trainingen en wedstrijden.  Ook zijn in kantine looprichtingen en andere aanwijzingen aangegeven, waaraan bezoekers van de kantine zich moeten houden.
Een overzicht van onze protocollen vind je hier op onze website.

Start trainingen
Alle ballenhokken zijn weer gereed voor het nieuwe seizoen en zal voorzien van ballen, hesjes, hoedjes en bidons. De sleuteltjes van de ballenhokken (indien nog niet in bezit) kunnen maandag 17 augustus afgehaald worden.

Trainingsschema
Hier vind je het trainingsschema voor het seizoen 2020-2021 en hier de veldindelingen voor Jo8 t/m Jo11 voor maandag en woensdag.

Onderhoud en herstel van veld 2
Veld 2 is tot maandag 28 september nog niet gereed voor gebruik en moet in zijn geheel ontzien worden. Dat betekent dat de trainingen die normaliter op dit veld worden gegeven naar veld 4 worden verplaatst. Ook warmlopen op zaterdag of zondag is niet toegestaan.

Kleedlokalen
Tot en met zondag 20 september zijn de kleedlokalen niet beschikbaar, voor zowel trainingen als wedstrijden. Kom dus omgekleed naar 't Heike en kleed je om bij het veld (bv. op tribune) waar je moet trainen.

Keeperstrainingen
Ook komend seizoen gaan onze keeperstrainers weer aan de slag met al onze jeugdkeepers. De trainingen starten vanaf maandag 24 augustus. Een schema met tijden etc. volgt nog.

Carrousseltrainingen
Bij de Jo8 en Jo9 gaan we op maandagen weer gebruikmaken van de carrousseltrainingen. Deze starten vanaf maandag 31 augustus. Voorafgaand komen we nog met trainers bij elkaar om dit voor te bespreken.

Wedstrijden
De 1e (vriendschappelijke) wedstrijden staan gepland voor alle teams op za. 22 augustus. In dit overzicht vind je het schema.

Beker/competitie
De start van het seizoen voor de teams ziet er als volgt uit :

Pupillen Jo8 - Jo12                    Jo13 - Jo19/Za
Zaterdag 29 aug.            Vriendschappelijk                     Beker
Zaterdag 5 sept.             Competitie                                 Beker
Zaterdag 12 sept.           Competitie                                 Beker
Zaterdag 19 sept.           Competitie                                 Competitie

De competitie voor Jo8 t/m Jo12 zal vanaf dit seizoen in het 4-fasenmodel gespeeld gaan worden, zie hier voor meer informatie daarover. De beker-indelingen voor Jo13 en ouder zijn op vrijdag 7 augustus gepubliceerd, de competitie-indelingen volgen op vrijdag 21 augustus.

Kleding/tenue
Voor ieder team is er een set shirts beschikbaar en onze jeugdleden schaffen zelf (via Dommelen !) een broekje en sokken aan. Het is de bedoeling dat de shirts het gehele seizoen bij elkaar blijven en na ieder gebruik centraal gewassen wordt.
Ook zal er eind augustus weer een verkoopmoment van trainingspakken, tassen etc zijn op t Heike. We komen daarbij nog met een leuke actie rondom een set (trainings/ warmloop)truien voor het hele team ! (i.c.m. gaaf sponsornieuws !)
Heb jij een sponsor voor jouw team of wil je voor jouw team warmloopshirts, tassen of andere kleding regelen, dan moet dit altijd via de sponsorcommissie lopen ! Neem contact op met Mark vd Mortel via [email protected] en hij regelt dit, samen met jou en de sponsor, voor jouw team!

Ouderbijeenkomst per team
Ieder team organiseert, uiterlijk voor de start van de competitie, een ouderbijeenkomst waarbij de begeleiding van het team kennismaakt met de ouders en direct de teamafspraken met de ouders bespreekt en afspreekt. I.v.m. de corona-richtlijnen verzoeken wij dat 1 ouder per speler hierbij aanwezig is.
Graag de datum+tijd van de ouderbijeenkomst doorgeven aan de coördinator en nodig deze daar, bij voorkeur, ook voor uit. Zorg ervoor dat je dit zsm doorgeeft, dan regelen wij een ruimte. Indien gewenst, is er een ‘standaard’ presentatie en/of bewaarboekje voor de ouders beschikbaar.

Kick-off jeugdkader
Op vrijdag 11 september a.s. organiseren we de jaarlijkse "Kick-off" voor alle vrijwilligers. We gaan zowel een inhoudelijk deel verzorgen en natuurlijk ook een gezellig, informeel gedeelte ! Zet deze datum alvast in je agenda, we verwelkomen graag met zoveel mogelijk vrijwilligers (trainers, leiders, grensrechters etc.) !! Meer informatie volgt snel.

Vacatures :
Er zijn nog enkele vacatures in te vullen binnen onze jeugdafdeling. Mocht je iemand weten of zelf interesse hebben, dan horen wij dat graag. Het gaat o.a. om de volgende functies :
- trainers, o.a. voor Jo19-3, Jo15-3, Jo13-3 (ma en/of woe)
- (mede)trainer bij diverse teams in Jo8 t/m Jo12 (ma en/of woe)
- coördinatie vriendschappelijke wedstrijden en toernooien (1 uur per week)
- coördinatie scheidsrechters voor zaterdag (2 uur per week)
- begeleiding jeugd-scheidsrechters op zaterdagochtend
- praktijkbegeleiders voor de trainingen op maandag en woensdag (2 uur per avond)

Kijk op onze vacatures-pagina voor meer info ! We kunnen alle hulp gebruiken!

Invulling coördinatoren
Ook komend seizoen staan de coördinatoren weer voor jullie klaar :
Frank van Tuijl – mini’s
Robert Melskens – Jo8/Jo9
Patrick Tholen – Jo10/Jo11
Adrian Kouwenberg – Jo12/Jo13
Rob Hendrickx – Jo15
Edwin Daris – Jo16/Jo17
Theo Cornelissen – Jo19/Za
Rob Pasveer – keepers
Maarten de Backer – hoofd opleiding

Indien er vragen zijn of interesse in een vacature, aarzel niet om één van de coordinatoren te contacten.

20-21 jeugd