Pupil v/d week Rem Faassen ( zondag 18 maart Dommelen 1 - Hilvaria 1 )

15 maart 2018 22:15

Op zondag 18 maart a.s. bij de wedstrijd Dommelen 1 - Hilvaria 1 is Rem Faassen de Pupil van de Week. De Pupil van de Week heeft een belangrijke taak om de spelers en staf van Dommelen 1 te ondersteunen tijdens hun wedstrijd. De Pupil meldt zich 45 minuten voor de wedstrijd en krijgt een speciaal tenue. Hij mag tevens samen met de scheidsrechter het veld oplopen, samen met de spelers en onze mascotte Dommel.

Hallo allemaal!!

Ik ben Rem Faassen en ik mag op          18 maart 2018 de Pupil van de Week zijn bij RKVV Dommelen!!!                   Wat een leuke, speciale ervaring….!

Ik ben namelijk een grote voetbalfan en loop al een aantal jaartjes rond op ons mooie Heike, waar ons voetbalveld is. Toen ik 5 jaar was ben ik in de voetsporen van mijn grote broer          Jur Faassen gestapt en bij de mini’s gaan spelen. Tijdens mijn “mini” periode heb ik veel ingevallen bij de F’jes, wat vond ik dat stoer! Totdat ik zelf toe was om bij de F te gaan spelen…Ik ben begonnen bij de F6 waar ik ook veel ervaring mocht opdoen bij de F5 en zelfs mee kampioen ben geworden! Met als hoogtepunt ook nog kampioen geworden met m’n eigen F6! Daarna ben ik overgestapt naar de F4 en                       nu speel ik met heel veel plezier bij JO9-1(F1).

Ik heb een super leuk team en ik kan heel veel leren van mijn trainers/begeleiders.

Hier ben ik trots op!

Ik wil mijn teamleden bedanken voor de sportiviteit en gezelligheid onderling. Ik ben heel blij om bij jullie in het team te spelen en we gaan er komend seizoen nog flink tegenaan!! Samen met onze trainers Freddy, Rob en Franklin. Zij weten ons altijd positief te motiveren en ik heb heel veel steun aan ze. Bedankt allemaal!!!

Groetjes Rem Faassen

Dommelen1 pupil