V.a. za. 31 maart : doorschuiven niet gespeelde wedstrijden

25 maart 2018 18:15

Vanaf het weekend van 31 maart en 1 april is in de districten Zuid I en Zuid II de doorschuifregeling van kracht. Dat betekent dat incidentele wedstrijden, die in het weekend geen doorgang vinden, automatisch doorschuiven naar de dinsdagavond (Zaterdag 2 en Vr1), woensdagavond (jeugd) of donderdagavond (senioren) in de daaropvolgende week.

Voor Zuid I geldt deze regeling voor alle competities. In onderling overleg, met akkoordverklaring van beide verenigingen en met onmiddellijke berichtgeving aan alle betrokkenen, kan van speelavond/-tijd worden veranderd. De niet gespeelde wedstrijden moeten echter plaatsvinden in de week die volgt op de oorspronkelijke wedstrijddatum.

Dubbele wedstrijd
Mocht de KNVB al een achterstallige wedstrijd hebben vastgesteld en gaat daarna incidenteel een wedstrijd op zaterdag of zondag niet door, dan heeft de eerder aangekondigde achterstallige wedstrijd voorrang boven de automatisch door te schuiven wedstrijd.

Meer informatie ? Klik hier.

competitie knvb