Zaterdag 27 januari SV Valkenswaard - Dommelen

23 januari 2018 20:00

A.s. zaterdag 27 januari wordt de derby SV Valkenswaard - Dommelen gespeeld. De wedstrijd wordt gespeeld op het sportpark van SV Valkenswaard en begint om 19.30 uur. Dommelen staat op dit moment 9e op de ranglijst met 15 punten, SV Valkenswaard staat 5e met 18 punten.

Dit seizoen speelden Dommelen en SV Valkenswaard nog niet eerder tegen elkaar. De 'terugwedstrijd' staat gepland op zaterdag 14 april op sportpark 't Heike.

De historie van deze derby is hier terug te lezen.

We hopen op een grote opkomst van blauw-witte Dommelen supporters a.s. zaterdag om ons vaandelteam te steunen !

Dommelen1 selectie