1e wedstrijd Jo8-3

20 januari 2018 13:15

Op zaterdag 20 januari beleefde ons nieuwe team Jo8-3 hun debuut als team. Zij speelden een vriendschappelijke wedstrijd tegen Someren Jo8-5. Jo8-3 is een nieuw team binnen RKVV Dommelen, bestaande uit kinderen uit de mini's en enkele nieuwe aanmeldingen. Zij gaan vanaf 24 februari ook deelnemen aan een KNVB-competitie in de nieuwe wedstrijdvorm 6 tegen 6.

In een hele leuke, sportieve wedstrijd die gelijk opging, wist Dommelen Jo8-3 maar liefst 5 x te scoren, wat natuurlijk tot veel plezier en enthousiasme leidde, zowel bij de spelers, begeleiding als de aanwezige ouders en opa's en oma's. Someren wist 8x te scoren.

Tot de competitie begint speelt Jo8-3 nog diverse vriendschappelijke wedstrijden :
27 januari Jo8-3 - Bergeijk 10.15 uur
3 februari Marvilde - Jo8-3 10.00 uur
17 februari Jo8-3 - EFC 10.15 uur

Doordeweeks traint de Jo8-3, evenals de andere o8/o9-teams op maandag en woensdag vanaf 18.00 uur.

6tegen6 jo8-3 pupillen