DoeWeek Dommelen goede doel bij Groot Valkenswaard Toernooi

19 juli 2017 7:00

RKVV Dommelen is dit seizoen, ivm het 75-jarig jubileum, gastheer van het Groot Valkenswaard Toernooi. Op zaterdag 26 augustus a.s. gaan BES 1, SV Valkenswaard 1, De Valk 1 en Dommelen 1 met elkaar de sportieve strijd aan op sportpark 't Heike.

Ieder Groot Valkenswaard Toernooi heeft een goed doel, dit seizoen is dat DoeWeek Dommelen. De opbrengsten van de entree, de loterij en de bijdragen van de 4 verenigingen gaan volledig naar DoeWeek Dommelen. Meer informatie over DoeWeek Dommelen en hun activiteiten vind je op www.doeweek.nl. Hier kan je je tevens nog aanmelden als vrijwilliger voor de DoeWeek 2017, van ma. 21 t/m vrijdag 25 augustus.

De opening van het toernooi staat gepland om 14.45 uur, waarna om 15.00 uur de 1e wedstrijden plaatsvinden. De volgende rondes staan gepland om 16.15 en 17.30 uur. De prijsuitreiking is om 19.00 uur, met aansluitend een feestavond in de kantine. De exacte loting van de wedstrijden vindt enkele weken voorafgaand aan het toernooi plaats.

17-18 doeweek selectie