Nieuw in seizoen 17-18 : Meidenteam Onder 15 jaar

20 juli 2017 9:00

In het seizoen 2017-2018 zullen een aantal nieuwe zaken aangepast of geintroduceerd worden in het voetbal algemeen of bij RKVV Dommelen specifiek. In deze rubriek zullen we in de komende weken diverse ontwikkelingen delen.

Het meidenteam zal gaan starten als Mo15, dit betekent "Meiden Onder 15 jaar" en bestaan uit meiden uit deze leeftijdscategorie en enkele oudere meiden. Rene Govers zal de trainer worden van dit team en de trainingsavonden zijn maandag (v.a. 20.00 uur) en woensdag (v.a. 20.00 uur). De wedstrijden worden op zaterdagen gespeeld, in de regionale 2e klasse, tegen verenigingen zoals bijvoorbeeld Bergeijk, Terlo, Valkenswaard en Reusel Sport.

Buiten dit meidenteam spelen nog diverse meiden in andere jeugdteams bij Dommelen. Met dit meidenteam vult Dommelen een lang gekoesterde wens in, om o.a. de overgang van jeugd naar Vrouwen1 makkelijker te maken.

Wil jij ook bij Dommelen in het meidenteam, of in een ander team met meiden, komen voetballen ? Meldt je dan via mail aan bij Edwin Daris via [email protected].

17-18 meiden mo15