Bericht van Hoofdbestuur n.a.v. 75-jarig jubileum

4 juni 2017 12:30

Beste leden van RKVV Dommelen,

Het Hoofdbestuur wil alle leden, vrijwilligers, commissieleden en overige feestgangers bedanken voor het fantastische jubileumfeest wat we onlangs gevierd hebben.

In een heel gemoedelijke en gezellige sfeer, en met prachtige weersomstandigheden, hebben we op onvergetelijke wijze het 75-jarige bestaan van RKVV Dommelen gevierd. De leden van de jubileumcommissie hadden voor een geweldig programma gezorgd met Voetbal, Voetbal, en nog eens Voetbal; en we mogen wel stellen dat het bijzonder geslaagd was.

Ook de catering was uitermate goed, we zijn met enkele duizenden feestvierders 4 dagen lang werkelijk niet tekort gekomen. Niets dan lof voor al deze medewerkers die daar voor gezorgd hebben.

Tenslotte willen we alle aanwezigen bedanken; voor alle faciliteiten was gezorgd, maar uiteindelijk wordt de sfeer bepaalt en moet het feest gevierd worden door de aanwezigen, en ook dit was perfect geslaagd!

RKVV Dommelen heeft (alweer) laten zien dat we met z'n allen een prachtig feest kunnen vieren !

Namens het Hoofdbestuur,

Gerard Daris Voorzitter