Gediplomeerd Hoofd Opleiding A bij RKVV Dommelen.

28 juni 2022 18:00

Gehinderd door corona was het nu dan toch eindelijk zover. Op woensdag 22 juni hadden wij als praktijkbegeleiders het voorrecht om samen met Maarten de Backer zijn diploma HO A in ontvangst te nemen.

Zoals we inmiddels gewend zijn vanuit de KNVB gaat ook dit gepaard met een leuk programma. Bij aankomst was er een hartelijk ontvangst door beide cursusleiders/ mentoren Ab van der Velde  en Ton Seuntjens. Na een potje voetgolf over het mooie complex werden de verfijnde traptechnieken besproken tijdens een heerlijk diner. Vervolgens was het de beurt aan de cursisten om afzonderlijk van elkaar toe te lichten hoe zij de opgedane kennis al ingezet hadden binnen hun vereniging. Dit werd vervolgd door een persoonlijk woordje richting iedere afzonderlijke cursist waarna de avond afgesloten werd met het uitreiken van de diploma’s en een laatste afzakkertje.

Al met al een zéér geslaagde avond en een gediplomeerde Hoofd Opleiding A rijker! Maarten, van harte gefeliciteerd en veel succes met het implementeren van de door jou opgedane kennis binnen onze vereniging.

Theo Cornelissen en Michael Rutten

m.jpg