Overzicht corona-nieuws (versie 26 jan. 2022)

6 januari 2022 10:00

Om alle nieuws die er rondom corona, de maatregelen en andere belangrijke communicatie te verzamelen en makkelijk beschikbaar te stellen, hebben we dit verzamel-artikel gemaakt. In dit artikel vind je alle actuele informatie, die op onze website staat. Bij vragen, graag contact leggen met de begeleiding van je team of met de coördinator van de categorie. (svp via een prive-app of telefoontje)

Algemeen :
Info over wanneer je wel of niet (mag) voetballen, lees hier verder. Een overzicht van de corona-maatregelen lees je in dit artikel.

Trainingen :
Vanaf zaterdag 15 januari zijn trainingen voor iedereen weer toegstaan, conform ons bekende trainingsschema

Wedstrijden :
Wedstrijden tegen andere verenigingen zijn weer mogelijk! Het programma vindt je hier.

Accommodatie/kantine :
In de recente persconferenties zijn diverse maatregelen aangekondigd die te maken hebben met onze kantine, accomodatie en kleedlokalen. Welke dit zijn, staat in dit artikel vermeld.

Spreekuur Sportblessures :
Het Spreekuur Sportblessures wat Fysio Van Hoof bij ons verzorgd, gaat gewoon door.  Alle info vind je hier.

Bij vragen of onduidelijkheden, graag contact opnemen met de begeleiding van je team of de cooördinator van je categorie.

21-22 corona