Vacature trainer vrouwenvoetbal De Valk & RKVV Dommelen

15 september 2021 8:30

Voetbalvereniging De Valk en RKVV Dommelen zijn onlangs een samenwerkingsverband aangegaan om het vrouwenvoetbal een krachtige impuls te geven en naar een hoger niveau te tillen. We streven ernaar dit doel te bereiken op basis van voetbalplezier, gecombineerd met de uitdaging om steeds beter te presteren. Dat heeft geleid tot het samengaan van twee ST teams (31 vrouwen) die onze clubkleuren in competitieverband in het nieuwe voetbalseizoen vertegenwoordigen.

Voor deze enthousiaste en bevlogen meidengroep zoeken we een train(st)er (m / v) met pit!

valk.jpg     Dommelen_Logo_transparant.png

Onze gedroomde trainer is een krachtige persoonlijkheid:

• die uitdagingen niet uit de weg gaat en initiatieven ontplooit in het kader van de groepsontwikkeling en de persoonlijke ontwikkeling van de speelsters;
    • die zorgt voor continuïteit en stabiliteit en er daardoor voor zorgt dat ons vrouwenvoetbal een volgende stap kan maken, passend bij onze gezamenlijke bestuurs- en voetbalcultuur;
    • die het technisch beleid van onze beide verenigingen onderschrijft en daaraan actief deelneemt op stafniveau, waarbij je persoonlijke inbreng op prijs wordt gesteld;
    • gemakkelijk communiceert en zich toegankelijk opstelt;
    • een positieve manier van persoonlijke coaching en begeleiding hanteert voor zowel de teams als de individuele speelsters;
    • correct en respectvol handelt naar de gedragscode zoals die geldt binnen onze verenigingen.

Om een goede samenwerking op te starten verwachten wij van de trainer dat hij / zij in het bezit is van de kwalificatie TC 3 (UEFA C), dan wel bereid is om op korte termijn daaraan te voldoen.

Als je interesse gewekt is, en toch nog vragen hebt, kun je contact opnemen met Marco Verhoeven, interim-trainer. Marco is bereikbaar via 06-22598145.
Je hoeft geen sollicitatiebrief te schrijven, maar een uitgebreid CV zien we met veel belangstelling tegemoet. Je kunt je CV per mail sturen aan Marco [email protected]

Vriendelijke groet,
Corné Maas, voorzitter v.v. De Valk