Leden van Verdienste bij 20e Voetbaldagen

23 augustus 2021 15:45

De VSN voetbaldagen zijn weer van start gegaan. Dit jaar met de samenwerking van Beeks, Zien & Horen als nieuwe hoofdsponsor van dit unieke evenement. We zijn super trots op de samenwerking met deze plaatselijke ondernemer in De Belleman. Uniek dat we voor de 20ste keer deze voetbaldagen zonder onderbreking mogen organiseren voor de voetballende jeugd van Dommelen en omstreken.

Vanaf de allereerste organisatie t/m deze 20ste zijn er 2 leden van onze vereniging bij betrokken geweest om alles perfect voor elkaar te krijgen, opdat het loopt als een geoliede machine. Deze twee mensen hebben we bij de opening van de voetbaldagen naar voren gehaald en in het zonnetje gezet om ze te bedanken voor in inzet bij deze voetbaldagen in het bijzonder, maar dat niet alleen, ook voor hun inzet in het algemeen voor onze vereniging.

Beide zijn de spin in het web als het gaat om de organisatie en uitvoering binnen onze vereniging. De een op het gebied van voetbal, de ander m.b.t. de horeca uitbating van ons clubgebouw/sportpark. Dit gezegd hebben is het denk ik wel duidelijk dat we Maarten de Backer en Harry van de Sluijs letterlijk in het zonnetje hebben gezet.

Om de waardering en dank voor hun beider inzet voor onze vereniging te onderstrepen hebben we beide mannen benoemd tot “lid van verdienste” van onze vereniging. Daarnaast hebben ze nog een cadeaubon ontvangen om nog te gaan genieten van een Masterclass bierproeverij.

Beide heren nogmaals dank voor jullie inzet en betrokkenheid bij onze voetbalvereniging al jaren lang!

Namens het hoofdbestuur,

Luciën van den Heuvel