Invulling Technische Commissie v.a. 2020-2021

16 juli 2020 14:30

RKVV Dommelen is een vereniging die gebruikmaakt van een commissie-structuur. D.w.z. dat "onder" het hoofdbestuur diverse commissies actief zijn om het verenigingsbeleid uit te voeren. Deze commissies hebben eigen taken en verantwoordelijkheden, een eigen begroting en de voorzitter van iedere commissie heeft zitting in het hoofdbestuur.

De Technische Commissie (TC) heeft als primaire doel 'het organiseren van voetballen voor ieder lid en het ondersteunen van ieder kaderlid'. De TC zorgt er dus in 1e instantie voor dat het voetballen voor alle teams (van mini's tot senioren) georganiseerd is en wordt, o.a. in nauwe samenwerking met de jeugdcommissie en -coördinatoren. Daarnaast ondersteunt de TC alle betrokkenen bij de teams, trainingen en wedstrijden.

Om dit zo goed mogelijk te doen, bestaat de TC uit diverse coördinatoren, die als aanspreekpunt voor hun doelgroep fungeren :
* Senioren 3-8, Vr1 en Veterinnen : Gilbert Boot (t/m 15/8 : Henk Stevens)
* Selectie : Edo Peek
* Wedstrijdsecretariaat senioren : Hans Puts (incl. scheidsrechters en zondagsdienst)
* Jeugd / Zaterdag-senioren : Maarten de Backer
* Voorzitter : Michael Rutten

Daarnaast werkt de TC met zgn. "buddy's", welke de coördinatoren vanuit de praktijk ondersteunen in hun werkzaamheden :
* Jeugd / Zaterdag-senioren : Theo Cornelissen + Pieter van Engelen
* Senioren 3-8, Vr1 en Veterinnen : Henk Stevens
* Selectie : Tonnie van den Dungen
* Wedstrijdsecretariaat senioren : VACATURE

De TC vergadert 3 x per seizoen met de coördinatoren en buddy's en 5x per seizoen met alleen de coordinatoren.

Heb je vragen/ideeen of heb je interesse in een rol in de TC, aarzel dan niet om één van de leden te benaderen of een mail te sturen naar [email protected]
Wil je de coördinatoren rechtstreeks benaderen, hun contactgegevens staan hier.

TC hoofdbestuur