Update 1/7 : Verbouwing kleedkamers

1 juli 2020 8:00

Update 1 juli : De verbouwing gaat voorspoedig. De eerste contouren worden zichtbaar van de gang en de ingang van de kleedkamers. Wij willen jullie deze foto’s niet onthouden!

Eerder bericht :
Het zal niet onopgemerkt zijn gebleven, maar de verbouwing van de kleedkamers is inmiddels in volle gang. Bouwbedrijf Burgmans gaat de verbouwing uitvoeren. Er komt een gang voor de kleedkamers (1 gang voor 4 kleedkamers). In deze gang komen 4 toiletten, daarmee gaan de toiletten uit de kleedkamers. Alle ruimtes worden voorzien van een nieuwe vloer, muren worden opnieuw gestuct en geschilderd, de plafonds worden vervangen en de douches worden opnieuw betegeld. Een volledige renovatie dus. Op basis van de huidige planning zal de verbouwing medio september gereed zijn. Wekelijks is er overleg tussen de gemeente, Burgmans en onze vereniging. Daar wordt onder andere gesproken over de planning, het meer- en minderwerk, het gebruik van materialen en de kleurstelling. Uiteraard zullen de kleuren blauw en wit terugkomen.

De afgelopen twee weken is er ontzettend veel werk verricht. De kleedkamers zijn helemaal gestript. We willen Frico, Dre, Ties, Brian, Delano, Harm, Jordy, Mark, Tristan en Sven bedanken voor de hulp. Zie de foto’s voor het resultaat. Fantastisch dat er al zoveel voorwerk is gedaan. Dat scheelt in de kosten en geeft ruimte voor aanvullende werkzaamheden die niet waren gepland. Vanaf aanstaande maandag gaat het bouwbedrijf aan de slag. We houden jullie op de hoogte van de voortgang.

Inmiddels hebben we ook een nieuw mededelingenbord bij de kantine (Rob, bedankt voor het schilderen). Dit bord is te vinden achter het eerste raam van de kantine. Mochten er vragen zijn over de verbouwing of wil je helpen/ondersteunen, neem gerust contact op met Harry van der Sluijs of Hein-Willem Vlemmix.

v5.jpg

De afgelopen twee weken is er ontzettend veel werk verricht. De kleedkamers zijn helemaal gestript. We willen Frico, Dre, Ties, Brian, Harm, Jordy, Mark, Tristan,Delano en Sven bedanken voor de hulp. Zie de foto’s voor het resultaat. Fantastisch dat er al zoveel voorwerk is gedaan. Dat scheelt in de kosten en geeft ruimte voor aanvullende werkzaamheden die niet waren gepland. Vanaf aanstaande maandag gaat het bouwbedrijf aan de slag. We houden jullie op de hoogte van de voortgang.

Presentatie1.jpg

verbouwing