STEUN LOKAAL : CLUBSPONSOR VAN DE WEEK

3 juni 2020 8:15

Binnen het initiatief "Steun Lokaal' wordt iedere week een lokale sponsor van RKVV Dommelen in het zonnetje gezet. Deze week is dat fietsenwinkel Pitt fietsen in Dommelen.

Niets te doen op zaterdag kom dan langs bij de lokaal fietsenwinkel Pitt fietsen Bekijk de nieuwste modellen mountainbikes of racefietsen in de showroom of op www.pittfietsen.nl. En hou je conditie op peil voor volgend seizoen.

Tevens leuk om te weten is dat speler van zaterdag 2 Jan Daris hier zijn afstudeerstage loopt. Hij houdt zich bezig met de Facebook pagina van Pitt en het zou hem enorm helpen als je daar een kijkje op neemt. https://www.facebook.com/pittfietsen/

pitt.png

sponsoring steunlokaal