"Snuffelstages" voor ouders/(jeugd)leden !

8 februari 2020 15:15

RKVV Dommelen is een vereniging die draait op de inzet van vrijwilligers. Deze vrijwilligers bestaan o.a. uit de vaders en moeders van onze jeugdleden, onze seniorenleden en de oudere jeugdspelers die het leuk vinden om iets voor de vereniging te doen. Sinds vorig seizoen is een werkgroep binnen de club bezig, begeleid door de KNVB, om het 'vrijwilligersbeleid' nog beter neer te zetten en te gaan uitvoeren.

Uit één van de bijeenkomsten die gehouden werd met bestaande vrijwilligers (trainers-teammanagers-coordinatoren) kwam naar voren dat de stap om een rol bij een team op te pakken, soms hoog is. Om deze drempel weg te halen, organiseert RKVV Dommelen in de maanden maart-april-mei zgn. "snuffelstages".

Heb jij interesse om vrijwilliger te worden bij onze mooie vereniging en een steentje bij te dragen aan het voetbalplezier van onze kinderen, meld je dan aan. In deze stage loop je de komende maanden (bv. 1 x p/week) mee met een ervaren trainer/teammanager/ scheidsrechter ('buddy') en ga je ervaren wat de inhoud van deze rol is. Na deze stage weet jij of een dergelijke rol iets voor jou is! Daarnaast geeft het ons de mogelijkheid jouw interesses/ wensen als vrijwilliger, af te stemmen op de (andere) mogelijkheden binnen onze vereniging.

Dus vaders en (zeker ook) moeders, jeugdspelers vanaf Onder 13, supporters en seniorenleden, meld je nu aan via [email protected]. Voor vragen of aanvullende informatie, mag je ook contact opnemen met Maarten de Backer via 06-12974360.

Voor andere vacatures binnen de vereniging, kijk hier.

Vanaf ma. 9 maart starten we ook een interne trainerscursus, welke voor iedereen toegankelijk is die trainer/coach is/wordt bij de mini's, Jo8 t/m Jo12. Zie hier voor meer informatie.

jeugd vrijwilligers