Geslaagde nieuwjaarsreceptie 2020

8 januari 2020 20:15

Zondag 5 januari werd de traditionele nieuwjaarsreceptie gehouden in onze kantine op ’t Heike. Het verheugde het bestuur dat ze vele mensen, die de vereniging een warm hart toedragen, mochten ontvangen aan de deur met een glas champagne en tegelijk “de beste wensen en alle goeds voor 2020” konden overbrengen.

De vereniging kan terugkijken op een jaar met vele hoogte punten, maar ook wat mindere hoogtepunten. Enkelen werden er gememoreerd, maar vooral werd er vooruit gekeken naar het nieuwe jaar. Dat het een jaar mag worden met veel sportieve successen en hoogtepunten. Een jaar waarin iedereen weer zich lekker kan uitleven in het spel van voetbal! Alle aanwezige konden voor het eerst getuigen zijn van de “make over” van de bar in ons clubgebouw. Vele hebben hier in korte tijd hard aan gewerkt om het tot een schitterend plaatje te weten brengen. We kunnen trots zijn op deze metamorfose. Een ieder bedankt die hier een steentje aan heeft bijgedragen.  Speciale dank was er voor Rob en Mark van Holten, Frico van Meijl en Harry van der Sluijs, zie hebben het meeste werkt verzet!

Er werd met alle aanwezigen geproost op het nieuwe jaar waarin we hopen weer veel sportieve successen te behalen en op ieders gezondheid! Tevens werden er ook weer jubilarissen in het zonnetje gezet. Dat waren er dit jaar maar liefst 17, waarvan er 15 de zondagmiddag aanwezig waren. De jubilarissen werden in 3 groepen verdeeld en naar voren gehaald om even kort in het zonnetje gezet te worden. De eerste groep betrof 8 jubilarissen die 25 jaar aan onze vereniging verbonden zijn. De 2de groep betrof 6 jubilarissen die 40 jaar lid zijn en de laatste groep betrof 3 jubilarissen die maar liefst 50 jaar verbonden zijn aan onze vereniging. Steeds werd de huldiging kort vooraf gegaan met het vernoemen van enkele feiten die in het jaar dat de jubilarissen begonnen zijn met voetballen bij de RKVV Dommelen nadrukkelijk in het nieuws waren. Een voor een werden de jubilarissen (meestal met een foto vooraf op het scherm aangevuld met een anekdote) naar voren gehaald en met bijbehorende speldje gedecoreerd. Ook mocht elke jubilaris een bos bloemen en een fles speciaal bier in ontvangst nemen. We feliciteren nogmaals alle jubilarissen met hun behaalde jubileum!  Na de “plichtplegingen” was het tijd om van een hapje en een drankje te genieten en met elkaar in gesprek te gaan. De tijd tikte al snel weg tot in de avond.

Onze jubilarissen in 2020 met namen:
25 jaar; Rob van Bommel, Nick van Herk, Rick Reijme, Michael Martens, Klaas Ras (niet aanwezig), Vince Achten, Lex Aerts en Maarten van den Dungen.

40 jaar; Ad Vissere, Mark Kuhlman, Coen van Och, Jan van Wanrooy, Theo van de Ven en Wim van Nunen.

50 jaar;  Paul Fasol, Noud Jansen en Cees Scheepers (niet aanwezig)

Klik hier voor de fotoimpressie

In de schijnwerper!
Tijdens de nieuwjaarsreceptie werd ook een lid van onze vereniging speciaal in de schijnwerpers gezet door het bestuur. Deze eer viel te beurt aan Paul Fasol die ook zijn 50 jarig jubileum vierde deze middag. Paul is vele jaren als voetballer actief geweest bij RKVV Dommelen.  Vanaf 1970 heeft hij in vele jeugdteams  gespeeld o.a. in de C1, B1 en A1. Toen Paul “senior” werd heeft hij gespeeld in Dommelen 6 en Dommelen 4. Vanaf zijn 18de jaar is Paul trainer geweest van meerdere jeugdelftallen, te veel om hier te vermelden. Paul bleek ook geen onverdienstelijke trainer te zijn en heeft menig kampioenschap mogen vieren. De laatste jaren was Paul trainer in de teams van zijn kinderen, zoon Nick en dochter Evi. Momenteel begeleidt hij zijn dochter als scheidsrechter. Iets wat Paul zelf overigens ook vele jaren heeft gedaan binnen onze vereniging. Ook heeft hij menig jaar het clubblad in “Oud-Dommelen” rondgebracht en is hij bestuurslid geweest van de supportersvereniging. In 2008 werd Paul verkozen tot jeugdleider van het jaar. Als we Paul moeten omschrijven dan kunnen we gerust zeggen dat hij een “bezige bij” is binnen onze vereniging. Nooit te beroerd om te helpen en de schouders er onder te zetten. Het bestuur dankt Paul dan ook voor zijn inzet, betrokkenheid en behulpzaamheid al meer dan 40 jaar lang! Het is dan ook in de ogen van het bestuur meer dan terecht dat Paul tot “Lid van verdienste” werd benoemd en door de secretaris werd gedecoreerd met het bijbehorende speldje.
Paul nogmaals bedankt!

nieuwjaarsreceptie