Wedstrijdverslaggever Dommelen 1 gezocht

25 januari 2020 7:30

Het is gebruikelijk dat van de wedstrijden van Dommelen 1 er een kort wedstrijdverslag gemaakt wordt voor op de website van de vereniging en voor in de krant (weekblad en incidenteel in het ED)

Het wedstrijdverslag is een weergave van de prestaties van onze spelers van Dommelen 1 en hoe zij de wedstrijd hebben volbracht. (Indien mogelijk zelfs het maken van een bijpassende foto) In eerste instantie gaat het hier om de thuiswedstrijden van Dommelen 1, maar op termijn zou het fijn zijn om van alle wedstrijden een kort verslag te kunnen publiceren.

We zoeken iemand die makkelijk kan schrijven, de wedstrijd goed kan volgen en lezen, die kritisch durft te zijn wanneer het moet en lovend als het past. Kortom iemand die met passie het spel van voetbal volgt en hiervan een kort verslag wil maken. De tijd die geïnvesteerd  moet worden is het aanwezig zijn bij de wedstrijden van Dommelen 1 en de tijd voor het uitwerken van een kort verslagje. Uiteraard is de verslaggever vrijgesteld van het betalen van entreegelden.

Voor vragen of reactie graag een mailtje naar; [email protected]

vacatures