Verlenging SBB-erkenning

17 augustus 2019 13:00

Op dinsdag 6 augustus 2019 evalueerden SBB en RKVV Dommelen, de rol en functie van RKVV Dommelen als leerbedrijf voor MBO-studenten. Na afloop van dit gesprek en evaluatie is de erkenning van RKVV Dommelen als leerbedrijf verlengd voor 4 jaar. Hierdoor kan RKVV Dommelen deze periode opnieuw MBO-studenten een stage- en leerplaats bieden.

De officiele tekst vanuit SBB :
"Het verheugt SBB dat u de komende vier jaar mbo-studenten wilt blijven opleiden in de praktijk. U biedt ze een veilige leeromgeving met deskundige begeleiding en passende werkzaamheden. SBB waardeert dat, want zo leren studenten het vak in de praktijk en hebben ze straks een betere kans op de arbeidsmarkt."

De stages bij onze vereniging zijn zichtbaar op www.stagemarkt.nl. Op deze website staat voor welke opleidingen wij erkend zijn en wat studenten bij ons leren. Mbo-scholen en mbo-studenten raadplegen Stagemarkt om een passend leerbedrijf te vinden.

RKVV Dommelen stelt dus open voor iedereen die een stage binnen onze vereniging wenst te volgen. Voor meer informatie, neem contact op met Maarten de Backer via [email protected] of 06-12974360.

SBB jeugd leerbedrijf stage